Monday, May 23, 2011

برای سیما بینا


صوت ملکوتی تو سیما -
برده دل و دین من به یغما-
من هیچ که جمله خلق گویند -
شوری تو فکنده ای به دلها-
لعن از دهن تو طیبات است-
سعدی ز تو یاد کرده اینجا-
هادی پس مرگ گفته بگذار-
بر تربت من نوار سیما-
تا پز بدهد بر ملائک-
هم شاد کند خود خدا را-
وصف تو به واژه کی توان کرد-
ای آخر لا الله الا-
همتای تو نیست در زمانه-
حق گفته خدا ندارد همتا-
تنبور و دف و سه تار و بربط-
همراه تو میشوند زیبا-
پا بوس تو امدم شتابان-
نشناخته امدم سر از پا-
من مدح کسی نکرده ام هیچ-
از خرد و کلان و پیر و برنا-
اما چه کنم که عشق گوید-
مدح تو کنم یگانه ی ما-
عیبم تو مکن نمی شناسم-
هنگام حضور تو سر از پا-
گر هم شده شایگان قوافی-
گو تا بشود چه باک ما را

1 comment:

زلما said...

با سلام به استاد گرامی مانی خان عزیز


مزاحمتون شدم که راجع به ترانه های رضا ازتون بپرسم

چندین ترانه ی جدید هم تازه سروده که اگه مایل باشین می فرستم

مانی خان رضا هنوز بیکاره و من واقا ازتون می خوام که اگه امکانش هست برای ترانه ها کاری انجام بدین

ممنونم