Saturday, October 06, 2007

ما هم مثل شما

چند وقتی است که ،،هر کسی از ایران بامن تماس میگیرد این سئوال را می کند که نمیدونی امریکا کی حمله میکنه؟ فکر میکنی چی میشه؟ اوضاع بدتر میشه ؟ قصدشون از اینکه سپاه پاسداران رو جزو تروریست ها گذاشتن چیه ؟ فکر میکنی کی جنگ شروع میشه ؟ و و و و و ......وخیال میکنند ما خارج نشسته ها همه چیز را میدانیم و از همه ی تصمیماتی که درباره ایران در سازمان ملل یا پشت درهای بسته پنتاگون و سیا و پنج به اضافه یک گرفته میشه خبر داریم هیچ نمیدونند ما از اونها بیخبر تریم برای اینکه خطری که در داخل احساس میشه ما احساس نمیکنیم .برای اینکه مثلا به لندن یا ونکوور که نمیخواهند حمله کنند، ما هم سرمان به کار و زندگی خودمان بند است ، شاید اگر از طایفه بی دردان بودیم وبه فکر این یک لقمه نان نبودیم و پای تلویزیون های صدتا یک غازلوس انجلسی مینشستیم و شایعه پراکنی میکردیم از زمان و چگونگی حمله اطلاع داشتیم . جالب اینست که در بعضی روزنامه ها و سایتهای ایرانی و رادیو تلویزیون ها از چگونگی حمله داد سخن میدهند و از مکان هائی که قراراست به انها حمله بشود نقشه و گراد میدهند، اگر ادم ساده لوحی بودم ،باور میکردم که اینها یک جائیشان به سیا و موساد و اینتلجنت سرویس وک گ ب وغیره بنده یادتان باشد گهگاهی تاریخ تکرار میشود و بیشتر مواقع که سردمداران دین حکومت میکردند وقتی در مقابل زور قرار میگرفتند همچی وا میدادند که همش جا میگرفت !ماجرای ترکمن چای و به قول احمدی نژاد گلستان چای را فراموش نکنید، که با فتوای علما شروع شد ،و با تسلیمشان و از د ست دادن اب و خاک وغنائم بسیاری پایان گرفت این شاخ و شانه کشیدن های ابکی حکومت ایران و مثلا غرب را باور نکنید ، پای منافع هر کدامشان که به میان بیاید گور پدر ملت، معامله انجام میگیرد . هنوز که شرکتهای دیگ چینی در ایران مشغول حفاری در حوزه پارس جنوبی هستند . پس به این پارس کردن ها اهمیتی ندهید. تا موج مهاجران حکومتی راه نیافتاده خبر ی نخواهد شد و اگر شروع کردند به امدن خبرتان میکنم ،که خبری هست حتما


5 comments:

Anonymous said...

سلام ماني خان
والا در مورد عبارت اول بايد بگم در ايران تازگيها خانواده ها بچه هاي بي سرپست رو قبول مي كنند براي مخارج تحصيل و زندگي .اين عبارت خواهرم مي گفت .. تلميح به اين موضوع بود.اما به كلمه هاي شير و خوار و گاه در سطرهاي بعدي توجه كنيد .يك جور ايهام دارند با كلمه ي شيرخوارگاه.بقيه اش هم كه وضع و حال الان دختران ايرانه كه نمي دونم چقدر با ان آشنا هستيد.وضعيتي كه نگران كننده است به خاطر يك لقمه نان ... اما در مورد نوشته خود شما بايد بگم با شما كاملن موافقم كه هيچ كدوم اين دولتها دلشون به حال ما و مملكتمون نسوخته و همه به دنبال منافع خودشون هستند.
ممنون كه سر زديد

Farhad Heyrani said...

مانی خان گل
کاملا درست میگی
خدا کنه وقت جنگ بیایند اینجا
فقط آنها را کم داریم تا کلکسیون فرقه ها جور در بیاد

Farhad Heyrani said...

راستی در بالاترین لینک دادم ، و در بلاگ نیوز

Anonymous said...

بی سبب نیست که هرچه سرو ته این آقا محمود خان را می‌گیرند از ونزوئلا سر در میآورد. لابد از ترس، لانه موشی در ونزوئلا خریده. تجدید فراش هم که با انکهتی و زوجتی فراهم است. می‌ماند امت شهیدپرور و حوضش که تا حالا دار و دسته کلفت آخوند را تحمل کرد حالا باید از بمبها و موشکها پذیرایی نماید. چه باک است بهشت را برای همین روزها گذاشته‌اند در کوزه تا امت شهید پرور آبش را بخورد!

خاتونك said...

امیدوارم جنگ نشه.