Sunday, May 30, 2010

بلوچ

نو شدم من به همت قادرگپ و گفتم چقدر زیبا شد

وب خوابیده ام به همت او با وایاگرای دوست برپا شد

قادر جان بلوچ با اینکه هزار کار و گرفتاری دارد, با قلبی مریض و مهربان به فکر همه است مخصوصا کسانی مثل من که به همت او صاحب وبلاگ شدیم هراز گاهی نیشی میزند که کم کاری نمینویسی و سعی میکند اگر مشکلی هست کمک کند و با اینکه اخلاقا و مراما با حسین درخشان هزاران فرسنگ فاصله دارد او هم مانند درخشان به کمک وبلاگ نویسان ناشی مثل من میاید و اگر حسین درخشان را پدر وبلاگی وبلاگستان میدانند ما دائی قادر را لااقل برای ما دائی وبلاگی وبلاگستان میدانیم. از حسین در خشان گفتم او هم اینروزها در بند آدمخواران جمهوری اسلامیست باید حمایتش کرد هر چند که خیلی ها دل خوشی از او ندارند با آن دستمالی که این آخر ها دستش گرفت .
عبدالقادر بلوچ جوانمردیست که طنازی به او میاید و خیلی بهتر و زیبا تر از........خیلی ها مینویسد خواستم نام ببرم نبردم تا بیخودی بزرگشان نکنم
این چهره جدید وبلا گم هم کار دائی قادر است دست مریزاد

3 comments:

بیلی و من said...

سلام مبارک باشد قالب جدید خیلی خوشگل شده. دست بلوچ درد نکند

فرهاد said...

مانی خان گل
باز هم گلی به جمال بلوچ که توانست پیدایت کند و دوباره قلم بدستت دهد
حیف بود که دیر به دیر می نوشتی
منزل نو ( البته دکوراسیون نوی منزل ) مبارک بادا

Mo said...

جناب منصورخان به قول شما کاناداییها تنکیو حالا که اینهمه برای من احترام قائل شدی و پست نوشتی به روی گل جمال بیلی و من و فرهاد خان بالاغیرتاً مرتب به روز کن این وبلاگ بی زبون رو اونهم تو با هزار هنر و توان هنری. به فکر پیری و کوری باش. پس فردا مثل من پیر میشی به یک هابی احتیاج داری این وبلاگ دستتو می گیره. جوون نگی بهت نگفتم. یادمه گفتی اینجا درخت توت پیدا کردی. برو توتاشو بیار برا من که سی ساله توت نخوردم عکسشو بنداز بگذار برا مراجعه کنندگان عزیز وبلاگ شاخ در بیارن که تو برتیش کلمبیا توت پیدا کردی. دیل؟