Wednesday, September 26, 2007

جدائی طلبان جدید

نامه محرمانه ای که از وزارت اطلاعات و امنیت جمهوری اسلامی به بیرون درز کرده حاکی از آن است که جدائی طلبان در ایران رو به افرایش هستند



بعد از آذربایجان و کردستان و بلوچستان و خوزستان و بعد از سخنرانی اخیر احمدی نژاد در امریکا استانهای دیگری به جمع جدائی طلبان از جمهوری اسلامی پیوسته اند



استانهای جدیدی که میخواهند از جمهوری اسلامی جدا شوند عبارتند از : استان خراسان ، استان اصفهان ،استان فارس ،استان لرستان ، استان سمنان،استان سیستان ، استان مرکزی و چند استان تازه تاسیس شده

در این نامه به گردانندگان جمهوری اسلامی گوشزد شده که باید نقطه دیگری در کره زمین را برای برپا نگهداشتن نهضت جمهوری اسلامی جستجوکنند

7 comments:

Anonymous said...

از قدیم قدرتهای دنیا بدنبال تجزیه ایران بودند
در زمان شاه مجال نیافتند اما الآن گویا فرصت مناسب بدست آورده اند
در بلاگ نیوز و بالاترین لینک میدهم

خاتونك said...

اول قرار بود قم رو بگیرن و دیگه کاری به باقی امور نداشته باشن . اما داستان جور دیگه ای تموم شد

Anonymous said...

ظاهرآ خود حضرات برای همین ماموریت مبعوث شده اند.

Anonymous said...

سلام مانی خان گرامی
میگویم نمی شود قم را به این حضرات بدهیم تا از آلودگی نقاط دیگرایران جلوگیری شود؟

Anonymous said...

انگار اصفهان همچنان سنگر را حفظ خواهد کرد متاسفانه .


.
.
.
.
. بله دیگه داشت اون سنگه می یوفتاد من جلوشو گرفتم .
به روز هستم و منتظر راهنایی های شما .

Anonymous said...

salam mani khane gerami.man bargashtam.va avvalin kari ke kardam khoondane posthaye akhir bood ke movafagh be khoondaneshoon nashode boodam.hamishe behtarin hastin.
ta baad...

Anonymous said...

سلام،
با عرض شرمندگی، از تاخيری که در اضافه شدن لينک شما به ليست ما به‌وجود آمد عذرمی‌خواهم. از اينکه «ليست وبلاگ‌های به‌روز شده» را برای معرفی وبلاگ خوبتان به ديگر دوستان انتخاب کرديد متشکريم.
می‌دانم بدقولی و عدم پايبندی به تعهد، بسيار ناپسند است و به همين دليل شرمنده‌ام. ولی متأسفانه در اين مدت گرفتاری‌های شغلی و تحصيلی باعث شده بود وقت کمتری برای کارهای جانبی داشته باشم. در کنار اين کمبود وقت، تعداد زياد متقاضيان که به بيش از هزار وبلاگ می‌رسد باعث شده بود رسيدگی به تعويق بيفتد؛ زيرا بررسی هر وبلاگ و اضافه کردن آن به ليست و فرستادن پيام، حداقل پنج دقيقه زمان می‌خواهد که با اين حساب چند روز بايد تمام وقت به اين کار اختصاص می‌دادم که در حال حاضر فرصت آن پيدا شده.
از اينکه کماکان لينک ليست را در وبلاگ خود حفظ کرديد بی‌نهايت سپاسگزارم، لينک شما به ليست ما اضافه شد و اميدواريم پس از اين دوستان جديدی از اين طريق با وبلاگ شما آشنا شوند.
اين ليست که چهار سال از عمرش می‌گذرد شامل حدود دوهزار لينک است که براساس زمان بروزرسانی (آپديت) وبلاگ‌ها مرتب می‌شود؛ يعنی بعد از هربار نوشتن يادداشت جديد، لينک شما به صدر ليست خواهد آمد و تا بيست و چهار ساعت بصورت پررنگ خواهد ماند.
برای اعلام به روز شدن وبلاگ، بايد آدرس وبلاگ شما به اصطلاح پينگ شود. برخی سيستم‌ها مانند بلاگ اسپات به صورت خودکار اين کار را انجام می‌دهند ولی برخی ديگر بايد دستی پينگ شوند. برای پينگ کردن کافيست بعد از آپديت (به روز رسانی) و نوشتن یادداشت جدید، آدرس وبلاگ خود را در کادر مخصوص پينگ در بالای صفحه اصلی ليست وارد کرده و بر روی دکمه «ارسال پينگ» کليک کنيد تا در عرض چند دقيقه، لينک شما به بالای ليست بيايد و دوستان از يادداشت جديد در وبلاگتان مطلع شوند.
با تشکر