Sunday, January 11, 2009

اوباما

اوباما داره میاد. همین روزها اوضاع دنیا درست میشه، روشنائی و سپیدی همه جا را میگیره، حالا دنیا سیاهه، آخه سفیدها دارند میچرخونندش، بگذاریم شاید این سیاهه درستش کنه .
آدم یاد نمایشنامه های رو حوضی میافته،که هر چی حاجی آقاهه پدرسوخته و نامرد و پول پرست بود، اون سیاه باز، آدم خوب و خوش قلب و مهربون، شاید دنیا هم مثل تخته رو حوض باشه و سیاهه دمار از روزگار این حاجی آقاهای کلاه بسر و عمامه بسر و چفیه و عگال بسر و( اسم کلاهچه صهیونیستها یادم رفته) همون بسر ها نجات بده.

البته میتونیم به همین خیال باشیم، ضرر که نداره، خوش خیالی خودش هنریه که همه ندارند .

اگه خوب توجه کرده باشید، پرزیدنت بوش این روزها مثل موش شده ،هارت و پورتش خوابیده و خیلی دلش میخواد که مردم فراموش کنند که چه پدرصلواتی ای بود ،خیلی دلش میخواد مثل کلینتون راه بیافته بره افریقا ،اسیا ، چین ، ماچین بگرده ، بره داخل مردم، ولی افسوس که سایه شوهمه جا با تیر میزنند، باید بره توی تگزاس بغل چاههای نفت با سعودیها و بن لادن ها حال کنه، فکر نمیکنم جرات رفتن به اسرائیل را هم داشته باشه ،آخه خایه نکرد به ایران حمله کنه، بیچاره اسرائیلی ها نمیدونند که حق و حسابش از طرف آخوند ها رسیده بود، واله این اسمال سه کله لازم نبود که جرات داشته باشه ،مگه به عراق، تا صدام در باغ سبز تشون نداد تونست حمله کنه، همانطوری که امریکا به صدام برای حمله به کویت در باغ سبز نشون داد ! یادتونه؟
منتها صدام هم مثل صادق قطب زاده گول خورد، که نقش بازی کنه و آیت الله شریعت مداری را گیر بندازه، بعد گرفتند خودش رو اعدام کردند که گندش در نیاد !یادتونه؟

الان امریکا تقریبا رئیس جمهور نداره، هفته تحویل و تحوله، اسرائیل هم از این آب گل آلود استفاده کرده به بهانه کشتن حماسی های آدمخور، داره دمار از روزگار بچه ها و زنهای فلسطینی در میاره که حماسی های جنایت کار دیوار گوشتیشون کردند و پشتشون قایم شدن. آتش بیارهای معرکه هم شور محرم ورشون داشته، دارن هی موشک از راه سوریه و لبنان با ارم هاله نور براشون قاچاق میکنند.

توی چند تا فیلم خبری دیدم که همه به حماس، نفرین میکردند که این بلا را سرشون آورده ،اسرائیل هم بل گرفته و این رو تکرار میکنه و بمب میریزه توی مدرسه و بیمارستان و خونه های یک مشت بلا دیده دوطرفه.

یکطرف از اسلام ، یکطرف از یهود . این دو تا آخرش دنیا را به گند میکشند میگید نه، باش تا صبح دولتمان بدمد.

حالا کی این احمدی نژاد، اون بمب اتمی لعنتیش رو میاندازه توی اسرائیل واحود هم میزنه قم را داغون میکنه خدا میدونه.

البته، یک کمی هم تقصیر خدا هست با این شیاطینی که خلق کرده ، چطوری روش میشه به خودش بگه: و تبارک الله احسن الخالقین . راستی در اینجا یک سوتی هم داده شده، خالقین جمع خالقه، پس معلوم میشه تعدادشون یک نفر نیست بیشتره، که خود خدا جمع میبنده، شاید هم مثل اعلیحضرت از خودش متشکره که میگفت ما بجای من

در هر حال این شما و این هم اوباما

4 comments:

Anonymous said...

با سلام و عرض و خسته نباشيد:
ممنون از نظر شما، ولی ايکاش سکته ها را توضيح بيشتری میدادی که ما هم ياد بگيريم، گر چه اگر دقت کنی ميبينی که امانت است و نميتوانطم در آن دستکاری کنيم.
به هر رو خوشحالمان کردی

عمو اروند said...

او با ماست و این ما هستیم که با او نیستیم، با هیچ‌کس نیستیم، حتا با خودِ خودمان

Anonymous said...

با احترام فراوان به عمو اروند و نظراتش ،باید بگویم که :اوباما ، با هیچکس نیست ، او هم مثل بقیه روسای جمهور امریکا باید مراقب نانی باشد که توسط دیگران به او داده می شود ، انسان ترینشان ، جیمی کارتر بود که تازه سالها بعد از اتمام دوره ریاست جمهوریش زبان باز کرده و گاهگاه جنایات رفقای سابق را نقد میکند.

Anonymous said...

با سلام
خبرخوان «ایرانیان کانادا» در پرشین‌بلاگرز ارائه شد. از این پس آخرین مطالب وبلاگ شما در پرشین بلاگرز قابل استفاده علاقمندان خواهد بود. نام وبلاگ شما نیز در لیست این دسته از وبلاگ‌ها قرار دارد.
http://persianbloggers.blogspot.com/2008/11/canada-p.html