Monday, February 05, 2007

آدم یک بار

بی خیال نمیخوابم

میمیرم روی بسترم

خیال انگیزها همیشه زنده اند.

راست میگوئی،

من چه کارم به کار کسی.

تو آن شانه های پهن زیبا را

خودزیر بارخالی

شانه های من نگهداشته ای.

زمانه عوض شده،

تو سالاری برای همیشه ای که خواهد آمد.

اینجا من ، بجز خودم وکار و عشق

چیز دیگری نیستم.

من دلم میخواهد فقط عاشق باشم

کار را دوست ندارم

وقتی میتوانی فقط عاشق باشی ،

چه کاری زیبا تر.

اجبار روزگار؟

این نان را یخاطر عشق نمیدهند.

ایکاش جای تو بودم

میدانم،

حرفش آسان است.

آرزو کردن گناهی نیست

بی خیال نیستم

خیالم خودم است ، خودم

که دیر شناختمش.

من اولین بار است که زائیده شده ام

تجربه چیز خوبی است،

مهربانی همین طور

خواستن

عشق.

حرف تازه ای باید پیدا کرد

برای گفتمان

باید

دوباره زائیده شد

تجربه چیز خوبی است

افسوس که تکرار نمیشود،

همیشه نیست.

آن لحظه ای که پیدایش میکنی

لحظه ای را از دست میدهی.

آدم یکبار زائیده میشود.

3 comments:

Anonymous said...

ba salam khedmate maniye bozorgvar.in sher ham ziba bood makhsoosan oon ghesmate akhar ke adam yekbar zayide mishavad.vaghean be che dalil ma khodemoono az haghe zendegi mahroom mikonim manzooram zendegi kardane na faghat zende boodan!zendegi kheyli ba arzeshe kaash nasle avaliha mizashtan ke nasle sevomi haye tefli ham maniye zendegi kardan ro be cheshan na faght zende boodan.aali bood .dar zemn manam mikham axetoono bebinam albate ye axayi too site dayi abdolam didam amma nemidoonam shoma boodin ya na.?bargharar bashid.yahagh

مانی خان said...

زلما جان اون خوش تیپه منم دست راستی

Anonymous said...

salam aghaye khoshtip didametoon belakhare.hamoontor ke fekr mikardam jentelman .bargharar bashid .yahagh