Saturday, February 10, 2007

باربری

انجمن هدایت در اینجا هر دو هفته یکبار جلسه داستان و شعرخوانی برگزار میکند. گهگداری من هم برای شنیدنشان میروم ، کسانی که جدیدتر از ایران آمده اند ، در مورد شعر و قصه حرف های تازه ای دارند که برای ما که سالهاست دور از ایرانیم و دستمان و وقتمان کوتاه ازمطالعه است جالب توجه است . من وبگردی را تازه شروع کرده ام آن هم گفتم ،به همت دوست نازنینم عبدالقادر بلوچ و از این کار دارم بار برمیدارم از گلستان و بوستان شعر و داستان جوانان وطن . پیشکسوتها ،که امروز دارند در اینترنت با هم تسویه وتصفیه حساب میکنند و قهرمانان ملی در دنیای سیاست برعکس جریان آب شنا

4 comments:

Anonymous said...

salam ostad. bale inja hame chiz taghyir karde hatta adabiyat .hatta nahveye harf zadan.hatta nahveye negah kardan,kholase inja hame chiz taghyir karde .bayad khodetoon bashin .kash mishod biyain

Anonymous said...

سلام
راه خوبیه برای ارتباط با خانه وجذاب.بیشتر جلو برید بیشتر متوجه خواهید شد.
من به روزم سری بزنید

Mo said...

مانی جان دو سال قبل یا سه سال قبل بود که بهت گفتم وبلاگ خوراک تست. تویی که انسانی هستی خوش قلب. شاعری هستی با احساس و آدمی هستی با معرفت اما چون فضول بودی و شلوغ گوش ندادی تا حالا. خوشحالم که حالا شروع کردی و مرسی از لطفت که همیشه باعث تبلیغ برام میشی.

Anonymous said...

مرسی
بعدا بیشتر حرف می زنیم